zondag 18 november 2012

Pipowagen aan zee

Na een leuke ontmoeting op Holy Stitch vorig weekend,
hebben Claudia van www.pipowagenaanzee.nl  en ik een swap afgesproken.
Op haar blog www.pipowagenaanzee.blogspot.com kun je zien wat ik haar gestuurt heb en afgelopen vrijdag ontving ik van Claudia een swap.


Allereerst de envelop, wat een feest. Roze, mijn lievelingskleur en mooi versiert.


Als tweede alles gezellig ingepakt, nog steeds een verrassing wat er in al die leuke pakjes zit.


Jiehoe, wat een feest. Oooooh hier wordt ik zo blij van. Swappen is zo leuk.


Ben helemaal weg van de hartjes, zo lief en mooi gemaakt.


Ik ben gek op labels en kan ze altijd maar moeilijk weggeven maar ja het maakt een kadootje altijd zoveel leuker dus ik moet wel ;)


Heerlijke zeep en een piepklein badeendje. Inmiddels al ingepikt door mijn zoon van 15!!!!!
dat vind ik zo cool dat je als 15jarige puber gewoon een eendje leuk vindt.


Mooie ketting en prachtige kaarten gemaakt door Claudia.


En tot laatst nog een überfoute trol. Die doet het leuk in mijn vitrinekastje.

Ik heb in mij atelier een hele hoge vlakke radiator en daar heb ik met magneten alles aan opgehangen zodat ik er naar kan kijken en van kan genieten.

Het is zo leuk al de contacten die je opdoet op een fair/markt. Gelijk gestemde zielen heerlijk!

2 opmerkingen:

  1. Veel plezier ermee! Ik ben ook zo blij met jouw swap;-)
    Wat supergeestig dat je zoon met het eendje ervan door is! Ha ha
    En inderdaad de holy stitch is ook leuk om allerlei mede crafters te ontmoeten!
    Zalig!
    Fijne week en nogmaals dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag al wat jij had opgestuurd, dat hertje, wauw !!
    Maar jij hebt ook onwijs leuke spulletjes terug gekregen.
    Swappen durf ik nooit goed, ik ben altijd bang dat ik niet goed genoeg ben... maar waarschijnlijk heeft iedereen dat gevoel wel een beetje.

    BeantwoordenVerwijderen